Tuesday, March 24, 2009

LELAKI PUN ADA G-SPOT?


G-Spot Lelaki


Mungkin mak nyah – mak nyah semua sudah banyak meluangkan masa untuk mepelajari G-Spot seorang wanita atau Cek Ki, tetapi adakah ini perlu? Adakah mak nyah ingin memuaskan nafsu seorang Cek Ki? Memang tak berbaloi DAN TAK LOGIK. Persoalanya, mak nyah pernah orgasm tak? Adakah pondan – pondan suci ni tahu di manakah G Spot seorang lelaki? Ada yang mengatakan bahawasanya, Prostat adalah sama seperti G-Spot seorang pompuan – dan kamu adalah jauh, jauh untuk mencarinya. Memang la apabila membaca artikel ini seolah – olah sesuatu yang mistik, tetapi, jika pondan-pondan sekalian membuka minda tatkala membaca artikel ini, mak akan membawa kamu semua ke satu-satunya puncak syahwat (orgasm) yang selama ini diimpikan.

Menjelajahi G-Spot anda:

G-spot lelaki tidak langsung susah untuk dikektemui, tetapi ia memerlukan sedikit kesabaran. Berbaring terlentang adalah secara amnya di kira sebagai posisi yang paling selesa untuk ini, maka kebarangkalianya kamu akan menggunakan katil atau sofa yang besar. Proses ini akan lebih mudah apabila anda mengangkat kaki anda, dimana anda paling senang dengan menyandarkan kaki anda ke dinding di belakang kepala katil, ataupun menggantung kaki di hujung sofa. Sekiranya anda masih sukar mendapatkan posisi ini, gunakan bantal, selitkan di bawah punggung anda yang chantik tu ye.

Selepas membuatkan diri anda seselesa mungkin, mulakan dengan mengurut perlahan-lahan di bahagian lubang dubur (anus). Kebanyakan lelaki menikmati rangsangan yang kotor ini. Dan itu sesungguhnya boleh digabungkan ke dalam proses ini. Gunakan bahagian yang lembut pada jari telunjuk anda sambil mengorek, dan dengan lembut. Apabila anda semakin relaks, licinkan jari anda dengan pelincir dan biarkan ia memberus lembut di permukaan lubang dubur anda. Ulangi langkah ini beberapa kali, setiap kali tambahkan sedikit tekanan. Jangan laju-laju, perlahan je supaya otot-otot dubur yang mengemut dapat terbuka dengan senang, mengelakkan luka. Apabila anda menyentuh G-Spot Lelaki, anda akan rasakan ianya adalah kecil, bonjolan sebesar buah berangan terletak lebih kurang 2 inci didalam. MAKANYA MAK NYAH - MAK NYAH YANG KENA APOM TU, MEMANG PUAS SEBAB TERANGSANG G-SPOTNYA. MELAINKAN KONEK JANTAN YANG MENGAPOM ITU HANYA 2 INCI. TAK SAMPAI LA..

Merangsangkan G-Spot Anda.

Langkah pertama dalam merangsangkan G-Spot Lelaki adalah dengan membuat seseorang itu selesa. Mandi terlebih dahulu membuatkan lelaki lebih dimudahkan dengan proses ini, jadi, mak menyarankan agar ianya dimulakan dengan mandian air panas (hot shower). Apabila anda mengambil langkah seterusnya, Enema (menjolok sesuatu untuk suntikan cecair) adalah tidak langsung janggal dan anda boleh memilih ini kepada kursus anda. Apabila anda sudah bersedia untuk rangsangan ini, macam-macam cara boleh digunakan, walau mak mencadangkan supaya ianya lebih mudahsekiranya anda tiada pengalaman, dengan menggunakan jari pun sudah cukup. Melainkan, anda akan menggunakan pelincir yang bagus, sesuai untuk main belakang, Seperti Durex play, Ky Jelly dan bermacam-macam lagi nyah.

Ia akan mengambil beberapa eksperimen dalam mencari cara yang paling baik dalam erti kata rangsangan. Kembali kepada posisi awal, sepertimana yang diterangkan tadi, ikuti langkah yang sepatutnya sehinga menjumpai G-Spot tadi iaitu prostat. Gentelkan prostat anda tadi dengan menggunakan jari, pilihlah cara gentelan yang sesuai, membulat, rawak, laju atau perlahan dan sebagainya. Selera setiap orang lain-lain kan?

Ketika Blow Job

Tau tak Blow job tu apa mak nyah sekalian? Blow job tu hisap konek la, jangan sampai tergesel gigi tu ok. Ketika anda menghisap, gunakan jari anda untuk mengorek jubur jantan anda. Carilah prostat dia dan pastikan sebelum itu kuku anda pendek ya. Nanti luka, korang gak yang kena saman, kan. Kalo tak kena saman, mungkin kene penumbuk atau tak dapat bayaran yang setimpal ye. Sambil blow job, sambil menggentel, konpem lelaki tu akan puas. Pasti dia nak lagi. So, income korang akan bertambah ataupun suami anda tak akan cari perempuan lain, iaitu bohsia-bohsia jalanan yang hina. Yang penting, mak masih suci, boley tak statement tu?

Rim

Siapa-siapa mak nyah yang tahu rim tu apa? Sila jawab. Bukan rim tayar ye. Kalo nak citer pasal rim tayar, boleh pergi ke kedai tayar Ah Seng, tanya dia. Rim ni jilat lubang jubur. Jantan-jantan straight akan terpesona apabila dijilat di bahagian tu. Tapi make sure lah dia mandi dulu. Kalo boleh, rendam dalam bath tub yang berisi softlan, 5 jam pun kira ok gak lah. Kang kalo dia suruh rim selepas dia main bola ke, tak mandi seminggu ke, tak pitam ko Senah? Lu pikrlah sendiri..

Ass Plug.

Ass Plug ni pun tak tau Leha? Ko ni memang pondan sedih lah. Asal speaking London je, korang tak paham. Plug tu macam penyumbat la. Ini adalah sex toy yang boleh di dapti di kedai-kedai berhampiran. Ketika jantan-jantan ni mengapom, korang sumbatkan ass plug ni dalam bontot dia. Inilah namanya double pleasure. Konpem lelaki tu puas. Tapi sebelum sumbatkan tu, mintak lah izin kat abang tu, or adik tu, kang tak pasal-pasal makan kasut dia. Pastu nak sumbat tu, buh la pelincir dulu. Jangan nak main taruh je, dan yang paling penting, jangan jolok laju-laju. Pelan-pelan k. Supaya otot jubur dia tak koyak. You olls pernah tak luka bontot? Sebab laki korang rakus, tak sabar. Ataupun korang yang bebal tak cakap awal-awal, last-last meraung bila buang air besar, tak gitu...?

Itu je lah coretan mak kali ini. Ada apa-apa lagi, mak akan tambahkan ya. Take Care semua. Mak Sayang korang semua. Byee.....

11 comments:

  1. haha lagi byk ketawa baca tips mak ni ha...huahuahua tp thx for the info!layan jgk blog mak ni kan. keep posting bro. ehh kak. ehh..ehehehhehheh jk

    ReplyDelete
  2. nak jugak pill for tranny tuh PM yer +6738141157 from brunei nih....

    ReplyDelete
  3. Dear, I nak pill for tranny tue.. nk cntikkn kulit n bsarkn tetek lg nie.. hehe... kol me please...Seri - 017 - 875 0337

    ReplyDelete
  4. Na tau harga pill for tranny tu plis! Kalu pompuan tulin ble makan tak? Sbb bulu byk dan tek tecit! Mcm2 dah makan tak jadik pun. Email ajer oomiehamdan@gmail.com

    ReplyDelete
  5. nak tau pasal harga pill for tranny tu lah..berminat sngt ni..0163961545..tolong bagitau secepat mgkin tau..

    ReplyDelete
  6. hi mummy.im very interested to the tranny pills ..pls email or call me asap :0146658229 or email to : reeyabra@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. WhatsApp me please, Tranny Pill 0149124262

    ReplyDelete
  8. Girls boleh mbik tranny pills ke..? Do whatsapp me 0148888783

    ReplyDelete
  9. Girls boleh mbik tranny pills ke..? Do whatsapp me 0148888783

    ReplyDelete
  10. Girl blh jgk ke, trtarik yg no 4 tu

    ReplyDelete